וילונות לחדרי שינה

חדר השינה, המקום האינטימי ביותר בבית, דורש שקט ואווירה נעימה. במסגרת עיצוב הפנים של הבית חשוב לשים דגש על עיצוב נכון של החללים השונים ובחירת הרקע המתאים לרצונות הספציפיים שלכם. לפיכך, אחד הדברים הראשונים שעליכם לקחת בחשבון הוא וויסות כמות האור הנכנס לחדר – בדרך כלל, בכדי למקסם את תנאי השינה, לשלוט בתנאי התאורה המשפיעים על האווירה בחדר, וגם כדי למנוע השתקפויות מיותרות במסך הטלוויזיה, אם יש. לכל חזון בהרכבת החדר שותפים מספר פריטים העשויים להוות תוספת עיצובית מיוחדת, אחד מהם הוא וילונות לחדרי השינה.

וילונות לחדרי שינה – מגוון רחב

חופשיות תנועת הוילון, תלייה תקינה, אסתטיות מול סינתטיות, הצללה והחשכה ובדיקת סוג הבד  -הם רק חלק מהדברים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים וילון לחדרי השינה. בדים טבעיים מייצגים את המראה האסתטי, הנקי והמודרני, בעוד שבדים סינתטיים נחשבים לעמידים יותר, בעלי חסינות גבוהה יותר לשמש, ובאופן כללי נוחים יותר לתחזוקה וניקוי. כותנה, פשתן, משי, קטיפה או אורגנזה ניתנים לתלייה והתקנה במהירות והם רק חלק מהמגוון הרחב של הבדים אותם ניתן לבחור.

בחירת הוילון הנכון

בחירת הוילון הנכון תוסיף יופי ייחודי ונופך אישי לכל חלל מעוצב, ולחדר השינה בפרט. בנוסף, חשוב לשים לב ליכולת החשכה או הצללה מספקות, אשר מעבר לאסתטיקה של הבד, נותנות לו גם יתרון פרקטי. תוכלו לבחור למשל וילון בעל שתי שכבות – אחת לאטימות, ואחת לצרכים דקורטיביים. בין אם הוילון שקפקף ורך, עבה או אוורירי, טבעי או סינתטי, אין זו בעיה לצור אווירה הרמונית ולספק מענה מותאם אישית לכל חדר שינה.

בחירת הוילון חשובה – עיצוב וילונות הוא בין התחומים העיקריים והמשפיעים ביותר בעיצוב הפנים של הבית. על הוילון להתאים לשאר הפרטים העיצוביים בחלל החדר, לפיכך יש לשים דגש על בחירת הבדים והתפירה הנכונים שיתרמו ליצירת האווירה הרצויה ובנוסף יהיו נוחים וקלים לתפעול. החל מוילונות רומאיים, וילונות גלילה, דרך וילונות רטיקאליים, וילונות מיקדו,
וילונות ונציאניים ועוד אינספור סוגים לבחירתכם – ביכולתם של הוילונות לשדרג את מראה החדר ולגלם תפקיד חשוב בשמירה על פרטיותו של כל אדם.

וילונות לחדרי שינה – רק בוילונות ליאד

על מנת לבחור את הוילונות המתאימים במיוחד לכם ולצרכיכם הדקורטיביים והפונקציונליים, חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע מנוסים בתחום, שיוכלו לתת לכם מענה אופטימלי לעיצוב חדר השינה הייחודי שלכם. מורי – וילונות ליאד מספקת וילונות לבתי עסק ובתים פרטיים מ-1974 והיא היבואנית הבלעדית בישראל של וילונות שונים מהולנד, איטליה וגרמניה. בעלת צוות יועצים מקצועי העומד לשירותכם לכל אורך הדרך. למתלבטים או לבטוחים מביניכם ניתן להשיג מידע נוסף, ולקבל הצעת מחיר התקשרו 03-964-7750.